مشاوره رایگان بارداری

[rt_cf7_style]

    مشاوره رایگان بارداری در آزمایشگاه ثمره
    1. نام و نام خانوادگی

    2. شماره خود را وارد نمایید

    [/rt_cf7_style]

    برای دریافت مشاوره رایگان بارداری فرم بالا را پر نمایید.کارشناسان آزمایشگاه جهت تنظیم وقت باشما تماس می گیرند.

    مشاوره بارداری در روزهای دوشنبه در آزمایشگاه ثمره توسط پزشک بصورت رایگان انجام می شود.

    جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره های 26471272 – 26471830 تماس داشته باشید.

    نظر برخی از مراجعه کنندگان مشاوره بارداری روز دوشنبه

    [rt_testimonial_style allow_nav=”false” allow_dots=”false” allow_autoplay=”false” autoplay_timeout=”6000″]

    در سراسر جهان 20 درصد بانوان، بارداری پاتولوژیک را تجربه می‌كنند. این به آن معناست كه در 20 درصد بانوان، بارداری برای مادر یا جنین یا هر دو خطرناك است. یك ‌پنجم بانوان به همین دلیل دچار زایمان زودرس شده یا به دلیل ابتلا به دیابت، چاقی و فشارخون بالا، فرزندی با وزن پایین به دنیا می‌آورند یا فرزندشان دچار معلولیت‌های جسمی حركتی، ‌ذهنی یا تنفسی یا مشكلات بینایی و شنوایی می‌شود. البته در بیشتر موارد كشیدن سیگار یا بارداری در سنین بالا عامل این مساله است. در 8 درصد موارد نیز اگر مادر قبل از بارداری تحت‌ نظر قرار می‌گرفت می‌توانست از بروز چنین مشكلاتی پیشگیری كند.

    بنابراین برای اینكه مطمئن شوید که بارداری خوبی را پشت سر می‌گذارید؛ لازم است قبل از اقدام برای لقاح جنین با متخصص زنان و زایمان مشورت كنید. فكر نكنید چون در سن باروری هستید بدن تان برای بچه‌ دار شدن آماده است.

    [rt_blockquote_style blockquote_content=”هدف از جلسه مشاوره پیش از بارداری حصول اطمینان از این موضوع است كه بدن مادر برای باردارشدن در بهترین شرایط قرار دارد یا خیر. كودكی كه قرار است متولد شود، مثل مسافر یک هواپیماست، آیا می‌شود مسافری بدون گرفتن بلیط وارد هواپیما شود. آیا هواپیما قبل از پرواز نیاز به بررسی و بازبینی ندارد.” blockquote_icon_color=”rgba(0,157,165,0.52)”]
    جوابدهی آنلاین