آزمایشات مخصوص کودکان

از آنجایی که بدن کودکان هنوز به صورت کامل تقویت نشده است و ممکن است درون خود نقص‌هایی را داشته باشد، چکاپ‌ها و آزمایش‌هایی برای کودکان به وجود آمده که هر کودکی حداقل باید دو یا سه نوع از این آزمایشات را پشت سر بگذارد تا از نظر سلامت بدن تجهیز شده باشد. کلیه‌ی آزمایشات مخصوص کودکان با اطلاعات بالا طراحی شده‌اند و هر کدام از آن‌ها نیز فقط و فقط در آزمایشگاه‌های معتبری همچون ثمره انجام می‌شوند. در این آزمایشات ابتدا سن کودک مورد بررسی قرار می‌گیرد و گاهی اوقات هم ممکن است نوع آزمایشات کودکان با یکدیگر متفاوت شود چرا که عوامل تغذیه‌ای، فعالیت‌های کودک و عوامل جسمی او همه و همه در مشخص کردن نوع آزمایش مؤثر است.

جهت مشاوره,هماهنگی و رزرو وقت می توانید به سایت

www.samarehlab.com

مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

26471830 – 26471272

شماره واتساپ

09129001037

آزمایشگاه کودکان

هدف از انجام آزمایشات کودکان

کلیه‌ی آزمایشات مخصوص کودکان برای این که احتمال وجود بیماری‌های شایع و خطرناک در بدن بیمار بررسی شود، مورد استفاده قرار می‌گیرند. البته لازم به ذکر است که اکثر این آزمایشات روی کودکانی صورت می‌پذیرد که علائم بیماری دارند چرا که کودکانی که علائم بیماری ندارند، چندان به غربالگری نیازمند نیستند. با این حال اگر شما با آزمایشاتی که برای کودکان طراحی شده‌اند از وضعیت جسمانی کودک خود مطلع شوید و از این طریق به بهبود رژیم تغذیه‌ای و افزایش دادن فعالیت‌های بدنی کودک بپردازید، تا حد زیادی از ابتلای فرزند خود به بیماری‌های ناگواری مثل دیابت و سکته قلبی هم جلوگیری خواهید کرد. نه تنها این امر بلکه کاهش وزن و زندگی سالم‌تر هم با انجام کلیه‌ی آزمایشات مخصوص کودکان میسر می‌شود.

انواع آزمایش‌های کودکان

از جمله چکاپ‌هایی که امروزه برای کودکان صورت می‌گیرد می‌توان به چکاپ دیابت، کلسترول خون، قند خون و میزان آهن موجود در بدن کودک اشاره کرد که پایین یا بالا بودن سطح هر کدام از این عناصر خطراتی را برای بدن او به همراه دارد.

شما عزیزان می‌توانید کلیه‌ی این آزمایشات را به کمک مجموعه‌ی ثمره انجام دهید تا از سلامت و ایمنی بدن نوزاد خود اطمینان کامل حاصل کنید.

جهت مشاوره,هماهنگی و رزرو وقت می توانید به سایت

www.samarehlab.com

مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

26471830 – 26471272

شماره واتساپ

09129001037

جوابدهی آنلاین